četvrtak, 13. studenoga 2014.

Konfuzno..


Vjerojatno da je jesen onakva kakva bi trebala biti,već bi dobrano bili zagnjureni u toplu odjeću,sa toplim čajem u ruci,ili iz toplog doma gledali u nebo očekujući kada će oblaci nanijeti čak i po koju prvu pahulju,no ipak slika je malo drugačija,Studeni je a dani kao proljetni,topli,prepuni sunca,kao stvoreni za šetnje gradom.


Priznat ću iskreno da nemam osjećaj da se bliži Božić,ali gledajući datum sve je tu, baš iza ćoška.Šetnja gradom i kupovina stranih časopisa za uređenje doma,to je neki moj ritual posebno u ovo vrijeme kada se već gradom mogu vidjeti  u ponudi prvi artikli za božićne dekoracije,ali ipak pomalo je konfuzno, dok upijam ideje za Božić,na stolu kraj mene mirišu mi tek ubrane ruže iz vrta..konfuzno skroz!




Sada već vjerojatno predpostavljate da imam neku  dobru ideju za pred božićno vrijeme,imam, i nadam se da ću vam uspjeti prezentirati sve  to na najbolji način,iako je vrijeme toplo,i djeluje prilično konfuzno ipak veseli sama pomisao na pripreme za Božić,smisao daje i pregršt ideja sa stranih blogova i časopisa koje zaista vrijedi pogledati.
Nekoliko časopisa koje bih vam preporučila koje i sama rado  čitam svakako su njemački Wohnen & Garten,Lisa Wohnen &Dekorieren,ili božićni specijali raznih stranih časopisa koji izlaze upravo sada.
Za što god se odlučili,blogove,časopise ili pak imali nešto svoje,uživajte u osmišljavanju! ...






22 komentara:

  1. U pravu si. Vreme kakvo poznajemo u ovo doba godine nije ni nalik ovome koje nas je zadesilo. No, ima vremena, zima je tu. A, kada pahulje počnu vejati nadam se da ćemo i uhvatiti koju tj. da će se sneg zadržati. Kod tebe, kao i uvek, fino, prijatno, samo za ušušuriti se i opustiti se:) Prijale su mi tvoje fotkice iz kojih uvek isijava nežnost i romantična duša:) Uživaj u mirisu tek ubranih ruža. Kiss

    OdgovoriIzbriši
  2. Love your red dotted post. Oh yes, it's getting clother to christmas and the days are so warm even we have fog and rain since days! Sure you'll get inspired!
    All my best and a happy time
    Elisabeth

    OdgovoriIzbriši
  3. Nećeš vjerovati - jučer sam u izlogu jedne trgovine na Korzu vidjela okićeni bor. E stvarno su dobrano uranili i slobodno mogu reći pretjerali.
    Kod mene nema ni sunca ni ruža, zato sam s posebnim guštom uživala u tvojim fotkama.

    P.S. Jedva čekam da vidim kakve se blagdanske dekoracije osmislila ove godine

    OdgovoriIzbriši
  4. schöne bilder, danke und liebe grüße von angie aus deutschland

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely autumn pictures, Nely!

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Nely prekrasne fotografije.kod vas konfuzno a kod nas zahladnjelo i kisa,pocelo lozenje.I ovdje su poceli sa prodajom bozicnih dekoracija ima vec desetak dana poranili :) Jedva cekam decembar volim taj mjesec i taj predpranicni ugodjaj.Jedva cekam da vidim vase bozicne,dekoracije.Saljem ti zagrljaj

    OdgovoriIzbriši
  7. Dear Nely,

    Also in our country autumn days are often sunny and warm. But I mean that's better then rainy and cold days. Wonderful pictures, thanks for sharing!

    Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  8. Vrlo konfuzno vrijeme....ništa ne podsjeća na zimu, a kamoli Božić, nema ni onog hladnog, čistog mirisa u rano jutro, koje podsjeća na zimu. Iako ne volim jako hladno vrijeme....kad se sijetim čiščenja snjega...hrpe snjega. Volila bi kad bi imali pravi zimski ugođaj za Božić.
    Jedva čekam tvoje ideje, svaki blagdan uljepšaš

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da zaista malo je potrebno samo da nas stavi u neki ipak ugođaj koji priliči ovome vremenu,a ovako ne znam da li smo u nekom jesenjem proljeću ili što..hvala vam puno na javljanju i lijepim riječima!

      Izbriši
  9. Radujem se vec unapred tvojim bozicnim idejama, a do tada zelim ti pravi jesenji, topao i ususkan vikend!:))) p.s.tvoje fotkice uvek inspirisu, cak i kada je napolju konfuzno vreme.:)) cmook...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je mignonne,trudit ću se poneku idejicu podijeliti sa svima vama,i tebi želim ugodan vikend i šaljem veliku pusu!

      Izbriši
  10. Nely, nisam od onih koje stignu svaki Vaš blog otkomentirati,ali zato sa strepnjom iščekujem svaki Vaš blog i ljetna stanka mi je jaaakooo,"mrska"!Obožavam ovo što radite,a posebno mi je bilo drago kada sam saznala da ste iz moga grada.Vidjela sam to prije par blogova kada ste skupljali "materijal" za jesenju dekoraciju u parku kod Doma zdravlja,naime i sama sam tih dana tamo radila isto!Nely htjela sam vas pitati gdje kupujete ove časopise koje ste preporučili zato što ih ja nisam vidjela nigdje u Osijeku.Naime i sama rado bojam ,pilim ,uređujem i imam istu strast prema uređenju kao i Vi i kada naiđem na minimalistički uređene prostore ja ih brzo prelistam,hladni su mi i nezanimljivi.Puuuno sreće u svemu što radite i što vas čini tako jedinstvenom.

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Ljiljana,evo čitam vaš komentar i zaista me istinski raduje svaka vaša riječ,tako mi je toplo oko srca znajući da sam nekome ovako zanimljiva.Ove časopise kupujem u "Tisku" na trgu ili Portanovi,tamo uglavnom možete naći strana izdanja,a ova sam izdvojila jer su meni najinteresantniji.Hvala vam puno na javljanju,također i vama ću zaželjeti svako dobro!

    OdgovoriIzbriši
  12. Jest ludo vreme ali ipak osećam u vazduhu da se bliže praznici i planiram, vreme proleti.
    Meni će biti dovoljne tvoje dekoracije, jedva čekam!

    OdgovoriIzbriši
  13. Vrijeme je totalno čudno i zbunjujuće :) tvoje fotke fantastične kao i uvijek, a božićna inspiracija će doći...pomalo...pozdrav iz kišne Rijeke :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nely,
    Your post isn't showing up for some reason on my side bar. I am loving all the red on here today. Do you know that I put a pomegranate in Nel's stocking every Christmas? They are one of her favorites. It sounds like you are getting out and seeing the sights of Christmas already. I too have done a little shopping. Nely, your leaf pictures are so pretty, and the red rose makes me smile every time.

    It is our Thanksgiving in a week, not sure if you celebrate it where you live. :~)

    love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  15. Spremamo se djeca i ja u izradu božićnih ukrasa, ali mi imamo većih problema s nedostatkom vremena. Puno toga želimo, a vrijeme curi ko blesavo...

    OdgovoriIzbriši
  16. Dobro, ostavila si nas da napeto iščekujemo što ćeš napraviti za Božić... Ja sam jučer morala kositi travu u dvorištu, da ne povjeruješ!

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful, beautiful photos...magic!
    Best wishes from a grey and cold island...
    Have a happy week,
    Titti

    OdgovoriIzbriši
  18. Dobro kažeš da je obzirom na ovo čudno vrijeme sve nekako konfuzno, blagdani nam se približavaju, a ja uopće nemam osjećaj da su tako blizu. Ipak, na tvojim divnim slikama ništa ne uzgleda konfuzno već kao i uvijek umirujuće i lijepo. Vjerujem da ćeš u svojim omiljenim časopisima dobiti još koju ideju za krasne blagdanske dekoracije i jedva čekam da ih podijeliš sa nama, i ja volim zaviriti u te časopise pogotovo u blagdansko vrijeme. Puno lijepih ideja ti želim i veliki pozdrav i zagrljaj šaljem !

    OdgovoriIzbriši
  19. ruže iz vrta...ja sam prije par dana ubrala par zadnjih...mada to govorim već mjesec dana mislim da je to sad ipak to i da je ovo zahlađenje konačno.

    predivna inspiracija!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...