nedjelja, 1. prosinca 2013.

Advent i neki teški trenuci..

Vrijeme između objave zadnjeg posta dobrano mi se oduljilo,ali i donijelo meni i mojoj obitelji neke teške trenutke kroz koje trenutno prolazimo.Kada vas zadesi nešto ružno,tada imate osjećaj da je vrijeme jednostavno stalo,sve se svodi na ono trenutno,nema tu pametnog odgovora,jednostavno dovoljan je trenutak i da vam se život okrene totalno naopačke..ali mora se dalje,i na ovaj post sam se odlučila sa teškom mukom,ali ipak kada sam upalila prvu adventnu svjećicu osjetila sam trunku nekog raspoloženja i onoga ozračja koje od sada slijedi, i vjere u bolje.





Moram priznati da mi je i prizor prošlo tjednog prvog snijega stavio osmjeh na lice,svaka pa i najmanja sitnica koju možda prije ne bih ni zamijetila sada mi je više nego potrebna da me osnaži,da pogledam uokolo sebe i kažem  si "dobro si!!!",nekome si tako jako potrebna kao oslonac i za njega moraš biti jaka..i tako prođe dan za danom.



Htjela bih vam svima zahvaliti  na komentarima na prethodnom postu,i zamoliti vas za razumijevanje što nisam bila u prilici redovno obići vaše blogove,ali čim  prije mi situacija dozvoli ,učinit ću to,jer vaši blogovi su mi zaista prava oaza u kojoj nalazim neki svoj mir.
Lijep vam pozdrav uz jednu lijepu misao Marie Curie koja mi se ovih dana stalno vrzma u glavi
"Ne bojte se ničega u životu, nego ga samo pokušajte razumjeti"

41 komentar:

  1. Wunderschöne Einblicke,ich bin begeistert.Einen schönen Advent.Edith.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne slike, i ova ideja s četiri svjećice i brojkama je baš romantična i simpatična! NAdam se da će se sve ubrzo srediti i da će stvari doći na mjesto...

    OdgovoriIzbriši
  3. Život je veliki izazov...Puno još snage i hrabrosti želim...i srećni praznici

    OdgovoriIzbriši
  4. Bei euch gab es ja schon den ersten Schnee.....ich wünsche Dir einen schönen stimmungsvollen ersten Advent, liebe Grüße dani

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely decorations dear-all looks beautiful!!!!xoxo

    OdgovoriIzbriši
  6. Teški trenutci uvijek prođa pa makar bilo i jako teški. Znam to iz vlastitog iskustva draga Nely, vjeruj mi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Nely predivne fotografije,odusevljena sam slovima prekrasna su snjeg jedva cekam da padne i kod nas.Veliki pozdrav Selma

    OdgovoriIzbriši
  8. Drži se, biti će sve dobro,mora.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nely mial prije svega ti zelim mnogo snage, strpljenja i volje za sva iskusenja kojima si ti i tvoja obitelj izlozen i zelim ti od srca sto prije da se sve rijesi i krene nabolje.
    Slicice i adventni "vijencic" su ti prelijepe!
    Pokusaj bar malko uzivati u tome.

    U mislima sa tobom,
    edina.

    OdgovoriIzbriši
  10. :( Bice dobro Nel... Sve se zaleci vremenom, bar donekle...

    OdgovoriIzbriši
  11. Wunderschön liebe Nelly,
    ich wünsche dir einen schönen Advent!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    OdgovoriIzbriši
  12. Šaljem ti virtualni zagrljaj! Nedavno sam i sama prošla kroz teške trenutke i znam da riječi djeluju isprazno jer ništa ne može izbrisati te teške trenutke, ali s vremenom manje boli.
    Kad sam vidjela fotku snijega pomislila sam "otkud joj ova fotka", a kad tamo kod vas je već pao snijeg. I stvarno prekrasno izgleda! Ideja za adventske svijeće je odlična i djeluje baš svećano i posebno.

    OdgovoriIzbriši
  13. sve će biti ok, dok god postoje te male stvari koje vesele :) a zima ih je puna!

    OdgovoriIzbriši
  14. Vreme ne leči, ali vremenom neki bolovi postanu prihvatljiviji. Nekako naučiš da živiš sa njima :(
    Šaljem ti puno zagrljaja!

    OdgovoriIzbriši
  15. Oh dear Nelly, I'm sorry to hear that some problems are on the way but I'm sure that you will find the right answer to them, you are such a nice and sweet person. Your posts speak always loudly for the beauty of life and I would like to thank you for sharing all this with us
    Best wishes and take care!
    Olympia 🌹

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga Nely, želim ti da budeš jaka i strpljiva, sve će doći na svoje mesto, samo polako....veliki pozdrav i kiss ti šaljem <3

    OdgovoriIzbriši
  17. Draga Nelyce, neka ti dragi Bog podari snagu da bol podneseš lakše, što god da je i to je deo šivota i moramo naučiti da živimo sa tim. Ja te grlim i i bićeš u mojim mislima, kao i do sada.

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Nely, saljem ti veliki zagrljaj i zelim ti da se sto pre razdiju ti tamni oblaci, jer posle kise uvek se pojavi duga....puno poljubaca leti tebi i tvojima!:)) p.s. na prozoru je prava zimska idila...:))))

    OdgovoriIzbriši
  19. I hope your situation will soon be better, dear Nely! Wish you all the best.

    Hugs, Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga Nelyce, žao mi je zbog ovih teških trenutaka koje prolaziš i važno je da sve skupa ide na bolje, polako ali sigurno, i ubrzo će sve opet biti u redu. Drago mi je da si novu snagu pronašla u paljenju prve adventne svijeće, to je jako lijepi trenutak, a kod tebe je Advent počeo čarobno , lijepe svijeće, krasni detalji, snijeg u vrtu....., još malo i biti će osmijeh na licu ! Veliki pozdrav i zagrljaj !

    OdgovoriIzbriši
  21. Nely,
    I just got back from a four day trip and catching up on comments. I wasn't sure what is happening in your life? Are you ok? Your Christmas pictures are so pretty today. I like the Advent candles. Do you know that I put a pomegranate in Nel's stocking every year at Christmas? She loves them. Take care, my sweet friend. You are very special to me.

    Love,
    ~Sheri

    OdgovoriIzbriši
  22. Beautiful advents pics, Nely!
    Hugs
    Viola

    OdgovoriIzbriši
  23. Draga Nely, šaljem ti dobre misli i veliki zagrljaj. Kažu, da se sve dogodi zato, jer se moglo dogoditi. Zašto i dal če ikad biti isto ko prije, to niko ne zna. Ali u svakoj teškoj stvari ima i nešto pozitivno, možda ne vidimo odmah, možda nikad ne vidimo, ali ima. Želim, ti puno snage i da u tvom srcu uvjek ostane ljubav.

    OdgovoriIzbriši
  24. Život donosi neminovno i ružno i lepo. Sve to nekako prođe a mi ostajemo tužni a posle nekog vremena i u toj tuzi se pojavi pukotina. Srećna sam jer si pogledom kroz prozor načinila jednu malu pukotinu.
    Ljubim vas drži te se!

    OdgovoriIzbriši
  25. Draga Nely nadam se da će teški trenutci ubrzo proći. I sama prolazim kroz jedno teško razdoblje i znam da nije lako. Slike su predivne te isijavaju jedan lijep osjećaj topline. Šaljem ti veliki zagrljaj!
    Tonka ♥

    OdgovoriIzbriši
  26. Baš sam se pitala šta je sa tobom, vidim nema te.

    Žao mi je što prolaziš kroz takve trenutke, ali sa druge strane, to je život, i iz sopstfvenog iskustva ti kažem, da, svaka teškoća i bol koju prebrodimo, donosi nešto dobro. Veruj mi, kad sve ovo prođe, osećaćeš se bogatije i jače, iako je teško to razumeti.

    Vidiš, plamen sveće je upalio plamen nade, ima nešto tu... Biće dobro, a ako ti bude bilo potrebno da pričaš sa nekim-tu sam!

    OdgovoriIzbriši
  27. Nely, želim da iz te situacije izađeš što pre i budeš jaka! Sve što mogu učiniti je da ti kažem koliko mi nedostaješ i da ti šaljem pregršt toplih zagrljaja i pozitivne energije. Draga, kroz život se mora koračati koliko god bilo duboko blato koje nam teža na nogama... Onda, jednog dana, prođe i to. KISS

    OdgovoriIzbriši
  28. Beautiful-enjoy this time my friend!!!xoxo

    OdgovoriIzbriši
  29. Very nice pictures!
    I wish you a wonderful time till christmas!
    Kristin

    OdgovoriIzbriši
  30. Uzivam mila u svakom pogledu tvoje slike ;))))

    OdgovoriIzbriši
  31. Vrijeme lijeci sve rane, nadam se da ce ponovo sve biti u redu. Krasni aranzmani, jako mastovito.

    OdgovoriIzbriši
  32. So much inspiration on your LOVELY blog...love it!
    Take care,
    Titti

    OdgovoriIzbriši
  33. Draga Nely želim da što prije izađeš iz tog razdoblja i ono što te ne slomi to te ojača. Drži se...

    OdgovoriIzbriši
  34. Draga moja Nely, nadam se, da če biti sve u redu. Mora biti. Mislim na tebe.
    Zagrljaj iz Slovenije,
    Ana

    OdgovoriIzbriši
  35. Draga Nely, želim ti snagu da izdržiš i lakše prebrodiš teške trenutke i šaljem ti veliki zagrljaj!

    OdgovoriIzbriši
  36. Čujem svaki tvoj uzdah koji si napravila dok si pisala ove reči...Stvarno sam se rastužila i sada bih te samo zagrlila, da podelimo tu tugu.
    Jelena

    OdgovoriIzbriši
  37. So beautiful christmas feelings <3

    OdgovoriIzbriši
  38. Draga Nely,
    drži se! Želim ti što pre da preboliš ove dane.
    <3

    OdgovoriIzbriši
  39. s tobom sam... " I sve će ove stvari još jedan put doći, kao što je bilo, kao što će proći..."

    OdgovoriIzbriši
  40. Me alegro de que tu ánimo esté mejor. Preciosos tus detalles navideños!!
    Un fuerte abrazo.

    OdgovoriIzbriši
  41. prelijepe fotografije i ukrasi...nadam se da će se stvari popraviti...pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...