nedjelja, 13. siječnja 2013.

Bijela gipsofila za romantičan štih..

Dok ovo pišem pahulje snijega nježno propaduju,sivo je i sve je nekako uljuljkano u zimski dan,a još jučer sunce nas je počastilo,predivnim zimskim sjajem,  u to ime stavljam svježi buketić gipsofile u stari čajnik.. ,gipsofila nježno bijela,krhka, pored starog sata i jabuke na stolu,zumbuli se zelene,tako svježe djeluje..tko bi rekao da je zima..


Kod mene zima i gipsofila idu nekako zajedno,kupujem je već godinama u ovo doba a uživam u njoj cijele godine,divna je svježa držana nekoliko dana u vodi da održi svoj puni cvat,a nakon toga  osušena dugo će krasiti dom,posebno u nekoj neobaveznoj formi nekog vjenčića, ili će je ugostiti neka lijepa vaza,šalica,posuda,boca,svejedno, ona je uvijek sama po sebi ukras.



Ne znam hoće li se ove pahulje snijega zadržati,ali znam da sam  ovom snježnom  gipsofilom unijela bjelinu u dom,i maknula današnje sivilo..makar prividno,ali dovoljno za ugodu i romantičan štih.


Broj komentara: 56:

  1. Ah nely, zbilja si gipsofilom i svim ostalim detaljima stvorila njezni i romanticni ambijent u svome domu, i ja ju mnogo volim....Nadam se da ce se snjezne pahuljice zadrzati i da ce i nas obradovati, pa da mozemo uzivati u zimskoj caroliji!
    Lijep pozdrav i ostatak dana ti zelim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa sve,a voljela bih da ti se želja ostvari vezano uz snijeg,to bi bilo divno..hvala ti pusa ti leti!

      Izbriši
  2. Prekrasna je u ovom čajniku :) Meni bi jako dobro došla za vjenčić, baš sam skinula božićni pa bi uskoro rado napravila neki prijelazni prema proljeću :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti gipsofila bila divna opcija za vjenčić,upleti ga i pusti da se osuši,predivno bi izgledalo:)

      Izbriši
  3. Draga Nely, vaši postovi meni su pokrenuli inspiraciju da počnem pisati svoj blog. Malo je reći da sam svaki dan gledala šta ste napisali ili fotografisali, već po nekoliko puta dnevno. Iznova sam se divila tekstovima i svakom umetnicki uhvaćenom trenu vašeg fotića. Vi i jeste čarobnjak. Puno pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Rado moram priznati da si me oduševila potpuno,stvarno je lijepo da sam ja nekome inspiracija za blog,stvarno me ovo posebno razveselilo,želim ti puno uspjeha sa blogom..hvala ti na svakom slovcu,uljepšalo mi je dan:)

      Izbriši
  4. Bilo visoka, bilo jastučasta, Gypsophila je neizbježan stanovnik moga vrta... Meni je najljepša u klasičnim suhim ili svježim buketima s ružama...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je Vesna u pravu si bilo koje vrste,uvijek je divna samostalna ili kao dodatak drugom cvijeću:)

      Izbriši
  5. Jao Nely, kako si lepo ukomponovala stari čajnik i gipsofilu. Ona je meni jedan od najlepših cvetića. Tako nežna i romantična. Slike su odlične a i cela atmosfera u tvojoj dnevnoj sobi. A ova tvoja bela pletena fotelja je moja miljenica. Predivna je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Zoko najljepše,drago mi je da ti se svidjeo ambijent,volim bijelu boju,a volim i gipsofilu:)

      Izbriši
  6. jako nježan cvjetić, kod tebe se savršeno uklopio

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo nove informacije za mene, gipsofila, kako zanimljivo ime! Prekrasno se je u starom čajniku uklopila u taj nježan, romantičan kutak tvog doma, zajedno sa ostalim detaljima je divna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je bilo neobično ime,ali cvijet me njezin oduševljava oduvijek..hvala ti puno Jagoda:)

      Izbriši
  8. Sad ćeš mi se smijati, ja sam mislila da je gipsofila nešto sasvim drugo, odnosno da si nešto napravila od gipsa. Nisam ni znala da se ovaj cvijet tako zove, mi mu imamo sasvim drugo ime i zovemo ga mušice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh ma da stvarno joj naziv podsjeća na nešto od gipsa,a kod nas se još naziva i šlajer,evo meni su mušice nešto novo:)

      Izbriši
  9. stvarno je nježnja i lijepa, a danas paše njezina bjelina <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je divna je,samo kod nas vani ipak nedostaje snježna bjelina,jer su pahulja nestale:)

      Izbriši
  10. mi je zovemo šlajer ;)
    kako god da se zove, cvjetići su stvarno ukrasili sobu, ali tvoj prostor je krasan i bez šlajera

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je šlajer i kod nas se tako naziva,hvala ti puno na lijepim riječima:)

      Izbriši
  11. Prekrasni njezni cvjetici divno su ti ukrasili prostoriju :) Krasn post i fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čarolija u tvom domu nikad ne prestaje...mjesto gdje bi poželjeli živjeti i anđeli...pusa!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako god se zvao,jedan je od neizostavnih dopuna za bukete.
    I kod mene se zove šlajer,divan je sam za sebe i svež i suv,a nekako mi je najlepši u kombinaciji s crvenim ružama.
    Pozdrav!:)

    OdgovoriIzbriši
  14. uvijek najljepse fotografije i atmosfera! i sretna sam da sam saznala ime cvijeta, jer je predivan a stalno zaboravim poci u cvjecaru da saznam i nabavim. ah

    veliki pozdrav i sve najbolje zelim

    OdgovoriIzbriši
  15. a nije ni cudo sto ime podsjeca na gips...(morala sam proguglati) botanicko ime cvijeta znaci "ljubitelj krede" . predivno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam najljepše svima,je zaista Milijana u pravu si,prijevod ima veze sa kredom(gipsom),svako dobro i tebi!

      Izbriši
  16. A i lukovice su lagano krenule... :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Divno! obozavam gipsofile!

    OdgovoriIzbriši
  18. Divno! obozavam gipsofile!

    OdgovoriIzbriši
  19. Imate divan dom! Ovo sitno bijelo cviječe ja i mama takoder volimo,najvise u buketima

    OdgovoriIzbriši
  20. To cvijeće sam uvijek nazivaša "šlajer" jer nisam znala kako se zove. Jako je lijepo i volim takve sitne, decentne cvjetiće, jedva primjetne, a predivne. Umjesto gipsofile, u kući imamo calanhoine cvjetiće, crvene, narančaste i ljubičaste. A imamo i jedan zumbulić, koji je počeo tjerati.
    Dom ti izgleda tako svježe i lijep je, naravno. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Hi!
    Always a pleasure to visit your blog;)
    Lovely pictures, looking forward to Spring now...;)
    Have a beautiful day!
    Hugs!

    OdgovoriIzbriši
  22. Moje boje, sve bijelo :) Prekrasno, Nely. Svi detalji su prelijepi, ali cajnik je ekstra. Odlicna ideja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala cure,drago mije da vam se svidjeo ovaj dašak svježine u sred zime..Thanks dear Silje:)

      Izbriši
  23. Skroz romanticno i ususkano, bas u tvom stilu... kod nas se ti cvetici zovu slajeri i obicno su sastavni deo svadbenih buketica, ali i ovako u srebrnom cajniku, u zimskom danu, imaju svoju posebnu draz. Saljem ti pregrst lepih pozdrava, draga moja!:))

    OdgovoriIzbriši
  24. Hermoso estilo, simple y elegante a la vez!! Un abrazo grande.

    OdgovoriIzbriši
  25. I ja volim gipsofiliju i nekako mi je baš za zimske aranžmane , bilo da je suha ili svježa!

    OdgovoriIzbriši
  26. Draga Nelyce,gledajuci i citajuci tvoj post sjetim se pjesme:"....proljece na moje rame slijece".Post ti je stvarno predivan a predhodni jos bolji,nisam bila u mogucnosti da ostavim komentar,kuhinja ti je kao iz bajke.....pozdrav ti leti....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam ,jako volim ovaj cvijet,jednostavan a tako osvježavajuć u prostoru:)

      Izbriši
  27. Kad sam pročitala gipsofilija, pomislih...nešto nam je Nelyca napravila od gipsa...kad sad vidim to je ime cveta.Ja ne znam kako se to zove samo mu znam englesko ime ( baby breath ) ali danas naučih i nešto novo.Volim ga dok je svež u kombinaciji sa ružama, kad se osuši ne smem ni da ga pipnem jer ga onda ima svuda. Dom ti je divan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E ovo mi je novo,nisam znala točan naziv na engleskom,baš mi se sviđa:)

      Izbriši
  28. Hi Nely, I love your teapot filled with the babies breath! I also LOVE the forced bulbs and your beautiful little dresser with the metal box on top. Your home is always a joy to see. You create such lovely vignettes my friend!
    sending hugs...

    OdgovoriIzbriši
  29. ovo bi se savršeno uklopilo u Zara home katalog... (to je VELIKI kompliment) ;)
    Stela

    OdgovoriIzbriši
  30. divni detalji,..pogotovo gipsofilija!
    lijepi vintage romantični ugođaj
    pozzz
    annie

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno cure,..joj ovo je stvarno VELIKI,VELIKI kompliment što se tiče Zare:)

      Izbriši
  31. My dear, coming here is a real sweet and enchantment. How beautiful your pictures! These in particular are gorgeous! How much sweetness and softness! I love decorating like this! Loved very, very much! Millions of kisses, Marie :)

    OdgovoriIzbriši
  32. Wonderful details and images!!!
    Have a good week, Nely! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear Marie and Marcela,
      Big hugs!

      Izbriši
  33. Lijepo, nježno, romantično, ovim detaljima zima je kod tebe skroz drugačija i ugodnija. Cvjetići su krasni i odlična mi je ideja staviti ih u stari čajnik !

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...