četvrtak, 28. srpnja 2011.

iza cvjetnjaka povrtnjak...

Iza velikog cvjetnog vrta krije se povrtnjak u  kome se šarene naizmjenično gredice povrća i začinskog bilja,i cvijeća,..to je pravi mali raj svježih plodova počevši od tikvica,paprike,rajčica,cikle,mrkve i još štošta potrebnog za svakodnevnu upotrebu. Divan je osjećaj kada uz malo truda i puno ljubavi uživate u blagodati sopstvenog vrta..


Ja sam gradsko dijete ,ali utjecaj seoskog života,bakinog rakošnog vrta duboko je utjecao na mene da se i sama uz majku okušam u radu u vrtu,i moram priznati da mi je to novo iskustvo donijelo itekako užitaka,jer promatrati biljčicu kako se iz sjemena pretvara u nešto od čega imate koristi i zašto znate kao je uzgajana neprocjenjivo je.
Ove godine vrt je poharao jak led i pored toga biljke se uspješno opravljaju i nadamo se dobrom urodu kao i svake godine,iz našeg malog povrtnjaka.

Broj komentara: 25:

  1. Super ti je vrt. Žao mi je što vas je poharala tuča, toga je i nas najviše strah. Plodovi prekrasni, posebno mi se sviđa ona tikvica u obliku cvijeta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasan vrt i fotografije, uživala sam u posjeti!
    Tvoj vrt je nalik vrtu moje bake i ovim divnim fotografijama si me vratila u dane koji su prošli...
    Pusa velika!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrt ti je odličan. Sanjam da cu jednog dana imati malu vikendicu u kojoj ću uzgajati ovakve ljepote.
    Nažalost, priroda nam u posljednje vrijeme pokazuje svoju moć. nadam se ćete imati dobar urod na kraju.

    OdgovoriIzbriši
  4. zelim ti od srca da uzivas u lepotama i plodovima svoga rada.Prelepo je:))))

    OdgovoriIzbriši
  5. dobro se drži vrt... za razliku od mojeg koji umire... nas je poharala suša pa smo sad svi sretni kaj već dva tri dana pada kišica... tak da je urod svega osim paradajza (koji je malčiran) daleko lošiji nego proteklih godina... ali nema veze... za naše potrebe dovoljno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam puno svima na komentarima..zaista se vrt još divno drži s obzirom da je u 6.mj bio sravnjen ledom i morali smo iznova sve,pristiže sada povrće sa malim zaostatkom,ali bit će ga dovoljno za naše potrebe.Veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasan ti je povrtnjak; i ja berem paradajz, korabice, blitvu...

    OdgovoriIzbriši
  8. ajmee, kakav povrtnjak :) :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam puno,mali je ali ima od svega po malo..pozdrav cure!

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivno je sve i stvarno si sve lijepo uhvatila fotoaparatom! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Eto vidis,za razliku od tebe ja odrasla na selu uzivala u svakoj biljcici pa cak i ne dozreloj,a sada...samo kamen i pokoje drvo oko mene,vrtovi su jako daleko :(
    Tjesim se jer uzivam u slikama iz tvoga vrta !!!:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Moja basta sada spava a znam tacno kakav je osecaj iamti je i uzivati:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vam najljepše,drago mi je da s vama dijelim ovaj komadić vrta..uživajte,i veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  14. Kad vidim ovo tvoje blago sjetim se moje mame koja svaki slobodan trenutak s ljubavlju poklanja vrtu... i znam da su plodovi uzgojeni vlastitim trudom neprocjenjivi.. a priroda uvijek tjera po svome, malo uzima ali još više daje, sve pohvale draga Nely:))

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala eda,fashionmagnolia...stvarno ni ja ranije nisam shvaćala mamu kada je toliko uvijek letjela u vrt,a sada sam ista takva...veliki pozz!

    OdgovoriIzbriši
  16. nema lijepšeg nego ubrati plodove svojega rada, ovog puta doslovno!! prekrasne mrkvice!

    OdgovoriIzbriši
  17. moj komadić vrta je žardinjera na prozoru i prozorska daska na kojoj uzgajam začine pa sa sjetom gledam povrtnjak... i dijelim radost ukusnih plodova!

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala za ovu lijepu setnju tvojim vrtom.. pravi gusti brati domace plodove, pomalo ti zavidim jer se i kod mene svodi na zardinjere sa aromaticnim bilje i malo cvijetnog ugodaja..ali tako je to u gradskom stambenom ambijentu.. uzivaj Nelyc, kiss :))

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlicne fotografije! :))

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala vam najljepše svima..mislim da su i te blkonske žardinjerice isto tako dragocjene i one su poput mini vrtova koje donose radost...veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  21. I ja imam malu oazu doduše samo s cvijećem i začinima pa znam koliko ti uživaš u svom pravom vrtu pa ti i pomalo i zavidim na ovoj ljepoti.

    OdgovoriIzbriši
  22. Hvala ti Dilajla ,zaista i kod mene nije velik vrt,ali je onako užitak pravi...pozdrav draga!

    OdgovoriIzbriši
  23. prekrasan vrt draga Nelyce,moje bi cerkice uzivale u njemu,one obozavaju mrkvice svijeze,hvala na divnim fotografijama :)Pozzdrav

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...