nedjelja, 24. travnja 2011.

Uskrs...

Stigao je Uskrs,u svom šarenilu,bojanih jaja,šarenolike trpeze i svih detalja vezanih uz njega,nadam se da je i kod vas u veselim bojama..ovako izgleda ovogodišnji dio naše uskršnje priče....želim vam sretan,što šareniji i ugodniji dan..sretan Uskrs!

Broj komentara: 17:

  1. Sretan Uskrs draga moja tebi i tvojima..
    divni ukrasi, još ljepši kolač za degustaciju;)
    PUSE

    OdgovoriIzbriši
  2. Srecan Uskrs! Super su slicice:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam najljepše..uživajte pusa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Želim ti sretan i blagoslovljen Uskrs!
    Lijepe su ti slikice!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Šareno i privlačno, kako i treba biti na današnji dan..
    Sretan Uskrs tebi i tvojim najmilijima:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni ukrasi, posebno ova torta :) Sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan Uskrs!Tebi i tvojima,prelepe su ti slike...

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan Uskrs! Slike su prekasno šarene i vesele.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sve najljepše drage moje i vama veliki pozdrav leti vam !!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasne fotkice,torta je odlicana,svidjami se tanjiric sa tockicama .
    Tebi i tvojoj obitelji zelimo Sretan Uskrs :)
    Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  11. Divne slikice, sve je tako nježno, šareno, proljetno.I slatko naravno :)))
    Sretan Uskrs!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivno mila,Srecan i tebi Uskrs od srca...Ljubim te.

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vam svima najljepše...velike pozdrave vam šaljem:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nježne i inspirativne slike, prekrasno, želim ti SRETAN USKRS, veeeliki pozz iz Rijeke

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala najljepše draga:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Žao mi je što ti nisam čestitala Uskrs na vrijeme i zbog toga se izvinjavam. Zaboravila sam te dodati na listu mojih omiljenih blogova i tako mi je to promaklo, ali sad sam to uradila.
    Čestitam na ovim predivnim dekoracijama i prelijepim slikama.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...