subota, 16. travnja 2011.

dekoriranje doma...

Prethodni hladniji i kišni dani nisu baš davali puno mogućnosti za poslove na otvorenom,ali su dobro došli za preorjentirati se u kuću i izraditi koju uskršnju dekoraciju...tako sam opet dodala koji detalj,i oplemenila si dom sa par rukom izrađenih detalja.Vama svima želim lijep vikend,i provedite ga ugodno, možda baš






da bi ste izradili i koju dekoraciju...

Broj komentara: 17:

  1. Nely odlično, uvijek sa stilom i nenametljivo:)!
    PUSA

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravi detalji koju od kuće čine dom sa stilom :)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala najljepše drage moje dame na divnim komentarima...veliki vam pozdrav svakoj leti:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje ideje su zaista prekrasne, a svaki detalj je praznik za oči.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne znam što mi se više sviđa, možda prva dekoracija, onako nonchalant posloženo do savršenstva...

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravi uskršnji ugođaj, a uvod je sutrašnja cvjetnica. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam najljepše ...uvijek me radujete svojim riječima veliki vam pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. I meni je drago da sam te pronašla, blog parohija nam je zaista velika. Ugodan weekend. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala draga Loredana,također ugodan vam vikend:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasno draga Nely!
    Lijep vikend, kiss:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo divno izgleda.Gnjezdo i jaja,ma sve...i zeko :))!

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala vam najljepše draga Zondra..poezija s mora rado ću prihvatiti nagradu iako sam je već dobila s jednog drugog bloga..pusa draga T,drago mi je da ti se sviđaju ove moje sitnice:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasno draga Nelyce ,uvijek uzivam gledajuci tvoje dekoracije i slicice :) Veliki pozdrav .......

    OdgovoriIzbriši
  14. Jako lijepe dekoracije,prva mi je baš po guštu:)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...